De juiste huurder

 

Waarom voor ons kiezen?

agence rosseel heeft alle troeven in huis om aan uw verwachtingen te voldoen. 
Na 66 jaar kennen we de Oost-Vlaamse vastgoedmarkt door en door en zijn dé referentie bij uitstek in vastgoed. 
Wij hebben een onberispelijke reputatie en het vertrouwen van duizenden klanten, bekijk zeker onze referenties
Waarom? Omdat wij meedenken met de klanten en onze vakkennis met hen delen.
Wie zoekt naar vakkennis, betrokkenheid, snelheid en efficiëntie, kiest voor ons.

 

Wie maakt er deel uit van ons team?

Ons toegewijd team bestaat uit geschoolde en bekwame medewerkers.
Ervaren vastgoedexperten, een eigen juridische dienst, een backofficeteam, dossierbeheerders, 
commerciële- en projectmedewerkers, een marketingafdeling met grafisch ontwerper ...
Dagelijks zetten zij onze waarden om in praktijk; klantgericht, snel en efficiënt. 

 

Waar maken we het verschil?

Zekerheid

Verhuren met een gerust gemoed! Weten dat "achter de schermen" alles geregeld wordt, is geruststellend. Wij zoeken zorgvuldig één of meerdere kandidaat-huurders. Zo krijgt u een objectief beeld van elke geïnteresseerde huurder.

 

Flexibiliteit

Met onze 4 kantoren, uitgebreide openingsuren en een beschikbaarheid van 6 dagen op 7 optimaliseren wij onze dienstverlening. Iedereen kan met zijn vragen vlot bij ons terecht.

 

Strikte wetgeving

De wetgever omschrijft steeds strikter en uitvoeriger het kader en de werkwijze waarbinnen een huur tot stand komt. Door onze verhuurspecialisatie voorkomt u onaangename verrassingen.

 

Continuïteit en rendabiliteit

Met ons samenwerken biedt belangrijke voordelen. Wij zijn ingewerkt in elke regio waar we huurpanden verhuren. Onze ruime database van kandidaat-huurders vermindert aanzienlijk de kans op leegstand. En huurders met een gekende voorgeschiedenis bieden meer zekerheid.

 

Verplichte certificaten en registratie

Verhuren vereist veel administratieve verplichtingen van de verhuurder. Onze backoffice ontzorgt u volledig.

 

Transparantie

U behoudt steeds een overzichtelijk beeld van de status van uw verhuring(en) met ons uniek eigenaarsinformatiesysteem.

 

Waar kan u terecht?

U bent steeds welkom op onze evenementen en opendeurdagen. Bekijk regelmatig de eventpagina. Onze medewerkers maken graag tijd voor u vrij in één van onze kantoren in Gent, Sint-Martens-Latem en Oudenaarde. We zijn er voor u, 6 dagen op 7. Iedere weekdag en op zaterdag. Kom gerust eens langs!

 

Waarom onze andere diensten?

Wij laten niets aan het toeval over en willen met ons ruim dienstenpakket zoveel mogelijk tegemoet komen aan de verwachtingen van de klanten. U kan ons aanspreken voor 4 diensten: VERKOOP, VERHUUR, BEHEER en SYNDIEK. Op deze manier maken we de cirkel rond en verlenen we service aan belangrijke doelgroepen in de vastgoedsector.

 

Wat is onze missie?

Onze passie, werken met vastgoed;

Ons doel, uw aanspreekpunt zijn;

Onze taak, uw vragen beantwoorden;

Onze missie, u maximaal adviseren en ontzorgen!

 

Tevreden klant

Eskil,

Betreffende de geleverde service wil ik U mededelen dat wij uiterst tevreden zijn.

Ik kan mij geen opmerkingen bedenken om jullie diensten in de toekomst te verbeteren.

Alvast bedankt voor de acurate handeling in het dossier.

Mvg

Familie Kris Defreyne

Bekijk meer referenties